در آرزوی تو باشم



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

 درآن نفس که بمیرم در آرزوی تو باشم
بدان امید دهم جان که خاک کوی تو باشم
به وقت صبح قیامت که سر زخاک برآرم
به گفت وگوی توخیزم به جست وجوی تو باشم
 به جمعی که در آیند شاهدان دو عالم
نظر به سوی تو دارم غلام روی تو باشم
حدیث روضه نگویم ، گل بهشت نبویم
جمال حورنجویم ، دوان به سوی تو باشم
به خوابگاه عدم گر هزار سال بخسبم
به خواب عافیت آن گه به بوی موی تو باشم
می بهشت ننوشم ز جام ساقی رضوان
مرا به باده چه حاجت که مست بوی تو باشم
هزار باد سهل است با وجود تو رفتن
اگر خلاف کنم سعدیا به سوی تو باشم
 
 
                                                                            "سعدی شیرازی"
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت13:36---7 تير 1390

سلام این شعر رو تو کتاب خونده بودم جالبه
ممنون بهم سرزدی


سلام خواهش میکنم منم ازتون تشکر میکنم که اومدید به وبلاگم سر زدید


رپرمن غریبه
ساعت16:33---6 تير 1390

سلام وصال جون ممنون که سر زدی بابا ایول کارت درسته شعر هایی که نوشتی خیلی قشنگن امیدوارم موفق باشی


سلام ممنونم لطف داری بازم بهم سر بزن خوشحالم شدم نظر دادی شما هم موفق باشی عزیز


بانوي بي مـــ ـ ــاه 
ساعت13:50---6 تير 1390

سلام وصال جان مرسي از حضورت
اسمت برام خيلي آشناس حالا نمي دونم چرا ؟
فاميل ساناز منوچهري كه نيستي


سلام خواهش میکنم قابل شما رو نداشت.

نه قربونت برم فامیل ساناز نیستم ولی ساناز دوستمه البته تو دنیای مجازی.

فداتشم مرسی که اومدی



timin121
ساعت11:22---5 تير 1390
سلام.من اپم خوشحال میشم به وبم سربزنی.
موزیک تیمین121 با جدیدترین موزیک ها و موزیک ویدئو ها با شماست
www.musictimin121.loxblog.com
لطفابا مرورگرموزیلا وارد شوید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 5 تير 1390برچسب:,ساعت 10:8 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak